YALIN KURUMSAL DÖNÜŞÜM

YALIN KURUMSAL DÖNÜŞÜM

*Kârı artırmak için fiyat artıramıyorsak nasıl maliyetlerimizi düşürürüz/ israfı nasıl ortadan kaldırabiliriz?

*Çalışanlarımızı «sürekli gelişim» için sorunu gören ve sorun çözen takımlar haline nasıl getiririz?

*Kıt kaynaklarla güçlü rakiplerimizle nasıl mücadele edeceğiz?

*Arızalarımızı ve setuplarımızı(kurulumlar) nasıl azaltabiliriz?

*İşletmemiz sürekli temiz ve düzenli nasıl olur?

*Kalitemizi nasıl kalıcı ve güvenilir yaparız?

*Süreçlerimizi nasıl iyileştireceğiz?

*Müşteri odaklı nasıl olacağız?

*Başarıda sürekliliği nasıl sağlayacağız?

*KAİZEN, KANBAN,3M (MUDA/atık, MURİ/aşırı yük, MUİ/eşitsizlik), POKA YOKE kavramları bize neleri anlatır?

 

 

 

Online Eğitim tarihimiz: 23 Temmuz 2020 Perşembe

Saat: 14:55-16:30

ZOOM PROGRAMI ÜZERİNDEN

 

Kayıt linki: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemEPhN6zSo2aq2RF4wYZzBlOEcllukt-eK__GAnBAIPs0snA/viewform

 (kayıt yapıldıktan sonra ZOOM bağlantı bilgileri çıkacaktır)