YALIN KURUMSAL DÖNÜŞÜM
*Kârı artırmak için fiyat artıramıyorsak nasıl maliyetlerimizi düşürürüz/ israfı nasıl ortadan kaldırabiliriz?
*Çalışanlarımızı «sürekli gelişim» için sorunu gören ve sorun çözen takımlar haline nasıl getiririz?
*Kıt kaynaklarla güçlü rakiplerimizle nasıl mücadele edeceğiz?
*Arızalarımızı ve setuplarımızı(kurulumlar) nasıl azaltabiliriz?
*İşletmemiz sürekli temiz ve düzenli nasıl olur?
*Kalitemizi nasıl kalıcı ve güvenilir yaparız?
*Süreçlerimizi nasıl iyileştireceğiz?
*Müşteri odaklı nasıl olacağız?
*Başarıda sürekliliği nasıl sağlayacağız?
*KAİZEN, KANBAN,3M (MUDA/atık, MURİ/aşırı yük, MUİ/eşitsizlik), POKA YOKE kavramları bize neleri anlatır?
Online Eğitim tarihimiz: 23 Temmuz 2020 Perşembe
Saat: 14:55-16:30
ZOOM PROGRAMI ÜZERİNDEN
Kayıt linki: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemEPhN6zSo2aq2RF4wYZzBlOEcllukt-eK__GAnBAIPs0snA/viewform
(kayıt yapıldıktan sonra ZOOM bağlantı bilgileri çıkacaktır)